אייכלר למימרן: "ויתרתי על הכבוד ולקחתי תפקיד למען הציבור"

    אסתי פלד 2 Comment on אייכלר למימרן: "ויתרתי על הכבוד ולקחתי תפקיד למען הציבור"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' הביא היום (שלישי) לעצמו – הישג גדול, לאחר שהוא נבחר פה אחד ליו"ר הועדה לפניות הציבור בכנסת, וזאת לאחר שהוא פנה באופן ישיר לנתניהו בענין.

    הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' אמר ח"כ אייכלר כי "ויתרתי על הכבוד של סגן יו"ר הכנסת ולקחתי את הועדה לפניות הציבור שבה אני אתן שירות לציבור וכפי שחשוב לציבור החרדי".

    אייכלר הסביר כי הועדה שבה הוא יעמוד בראשה "לא נועדה רק עבור תלונות על עבירה על החוק אלא גם פניות כלליות של האזרח מול או נגד גופים אפילו לא ממשלתיים, למשל בקשה לבנק פלוני, במקרה אזרח נפל לחובות, אנחנו יכולים לפנות לבנק, ולחבר לאזרח עובדים סוציאליים שיסייעו לו".

    מימרן ניצל את הבמה וכבר הפנה לאייכלר פניה בענין ההמתנה הגדולה בטלפון גופים כבנקים וחברות תקשורת, שבעבר העביר ח"כ איתן כבל חוק בענין ושבפועל הוא לא נאכף, לדבריו של מימרן, "הגוף שגרם להמתנה, ישלם לממתין כסף על עובדת היותו ממתין, ובכך הדבר יבוא לתיקון".

    אייכלר ענה למימרן, "תעלה את זה בכתב ואנחנו נשלח את זה לגופים הרלוונטים, אני מבטיח לך שכולם יבואו לדיון והם יבטיחו לשפר לאלתר".

    אייכלר הוסיף נושא נוסף הזקוק לחקיקה ולטיפול, ענים השביתות, "למשל השביתה שהייתה השבוע באגד תעבורה וששיתקה ערים שלימות, אנחנו נעשה דיון ונקבע כי ביום של שביתה המונפול של אותה חברה יעלם עד שהיא תחזור מהשביתה, ובכך כל אזרח יוכל להסיע אנשים בתשלום בימי השביתה, דבר שיגרום לחברות השובתות לחשוב פעמים על השביתה".

    לסיום, הקריא אייכלר בשידור את כתובת המייל של הועדה לפניות הציבור ואמר כי הוא ממתין לציבור.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נו ? איך פונים לוועדה ? האם יש כתובת כלשהו ?